Ruilen en Retourneren

Ruilen en Retourneren

Mocht je wat langer de tijd nodig hebben om te bepalen of jouw nieuw gekochte artikel wel echt bij jou past of wil je bijvoorbeeld ruim voor de feestdagen alvast één en ander bestellen? Geen probleem Bij ons zit niet vast aan een beperkte bedenktijd van bijvoorbeeld 14 of 30 dagen. Je krijgt na jouw online aankoop namelijk 100 dagen de tijd om na te gaan of het artikel echt is wat je zoekt. Je kunt het dan altijd eenvoudig ruilen of retourneren op één van onze markten.

100 dagen bedenktijd

De bedenktijd of herroepingstermijn verstrijkt 100 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het artikel fysiek in bezit verkregen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw prestatie van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.  

Verzendbijdrage of feitelijk

De verzendbijdrage van € 3,95 op bestellingen onder de € 34,95 wordt alleen terugbetaald wanneer de bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt. Kwantumkorting zoals wij met riemen en sjaals geven vervalt wanneer u één van de 2 kwantumkorting artikelen retourneert.

Voorbeeld;

U koopt 2 riemen van €16,- = €32,- minus €2,- kwantumkorting = €30,-. Retourneert u één van de 2 riemen vervalt deze korting en word deze ingehouden op uw terugbetaling.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U kunt een retourlabel aanmaken via de knop “Retourlabel downloaden” deze staat in de Track & Trace mail die u van ons heeft ontvangen. U kunt deze downloaden, uitprinten en op de doos plakken.

Retourneren per post (binnen Nederland)

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Verpak het artikel zo goed mogelijk weer in de originele verpakking.
  • Zorg dat de doos goed is afgesloten / afgeplakt is zodat het artikel niet beschadigd aankomt.

Retourneren kan naar:

Tassenkraam.nl
Boedelhofweg 11
7211 BN Eefde
Nederland

Wij hanteren bij retouren de volgende voorwaarden (indien redelijkerwijs mogelijk)

  1. Het artikel / de artikelen moet(en) compleet zijn;
  2. Het artikel / de artikelen moet(en) in daadwerkelijke staat zijn;
  3. Het artikel / de artikelen moet(en) ongebruikt zijn.

Indien dit niet het geval is, kunnen wij in het uiterste geval – incompleet of beschadiging – kosten in rekening brengen. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping ontvangt u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending. Als je een gedeelte van de bestelling retourneert, dan krijgt je die verzendkosten niet terug. Tassenkraam.nl betaalt het bedrag met hetzelfde betaalmiddel terug als waar je het artikel mee hebt betaald. 

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie hanteren wij fabrieksgarantie van de leverancier. 

Vragen of opmerkingen over retourneren of garantie? Neem dan gerust even contact met ons op via:

info@tassenkraam.nl of 06-53786886

Hoe stuur ik mijn bestelling retour online?

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

U kunt een retourlabel aanmaken via de knop “Retourlabel downloaden” deze staat in de Track & Trace mail die u van ons heeft ontvangen. U kunt deze downloaden, uitprinten en op de doos plakken.

Retourneren per post (binnen Nederland)

  • Retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Verpak het artikel zo goed mogelijk weer in de originele verpakking.
  • Zorg dat de doos goed is afgesloten / afgeplakt is zodat het artikel niet beschadigd aankomt.

Retourneren kan naar:

Tassenkraam.nl
Boedelhofweg 11
7211 BN Eefde
Nederland

 

Ruilen, retourneren of afhalen bij onze markten

Wilt u liever gratis u bestelling afhalen op één van onze markten?

Dat kan. U kan dit aangeven bij het uitchecken van het winkelen. Wij zorgen dan dat we de bestelling mee nemen naar de desbetreffende markt.

Ruilen of retourneren op één van onze 5 markten
Het is eenvoudig om één van de meerdere artikelen van een webbestelling te ruilen of te retourneren op één van onze 5 markten. Op onze markten heb je de mogelijkheid om het materiaal te voelen en te kijken hoe deze staat. Mocht je hier graag gebruik van willen maken, neem dan altijd een retourformulier mee naar de winkel. Dit retourformulier wordt bij elke webbestelling meegestuurd en geldt als aankoopbewijs. Op de markt kan je jouw artikel eenvoudig ruilen voor een nieuw artikel van het betaalde bedrag. Of binnen vijf werkdagen het betaalde bedrag teruggestort op uw bankrekening krijgen.

Onze markten;

  • Dinsdag 8:30 – 13:00 Apeldoorn (Eglantierstraat in wijk De Maten)
  • Woensdag 8:30- 13:00 Wageningen centrum (rond de grote kerk)
  • Donderdag 8:30 – 13:00 Amersfoort (wijk Kattenbroek winkelcentrum Emiclear)
  • Zaterdag 8:30 – 17:00 Ede (Centrum Marktplein aan de Brouwerstraat)

Tot nader order is deze optie niet mogelijk. Ivm corona mogen wij helaas onze staanplaatsen niet innemen.

Verzendbijdrage

Verzendbijdrage

Laat je jouw bestelling in Nederland bezorgen? Dan betaal je bij een bestelling vanaf €34,95 geen verzendkosten*.

*Bij bestellingen onder de €34,95 wordt er een verzendbijdrage van €3,95 in rekening gebracht.

Na het lezen en accepteren van de leveringsvoorwaarden doorloop je nog vier stappen om de bestelling te voltooien: winkelwagen, jouw gegevens, overzicht en betalen. Met het klikken op de knop ‘bestelling afronden’ is de bestelling geplaatst. Hierna word je naar de website van jouw bank geleid waar je de betaling kunt afronden. Per e-mail ontvang je een orderbevestiging. Zodra alle artikelen van jouw order vanuit ons magazijn worden overgedragen aan PostNL, ontvang je een verzendbevestiging met daarin het Track&Trace nummer van jouw bestelling. Hiermee kun je de bestelling traceren. Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst, zullen op de eerstvolgende werkdag verzonden (op maandag).